Meer weten? Bel ons op 06-50621245

Een verkeerd geleverd of beschadigd product

Bij Nederwijndomein doen wij ons best om u de beste producten van Nederlandse bodem te leveren.Wij hopen dat wij u naar volle tevredenheid kunnen bedienen. Mocht er onverhoopt iets verkeerd gegaan zijn en u een verkeerde wijn ontvangen hebben, of wanneer uw bestelling tijdens het transport beschadigd is vragen wij u om contact op te nemen per email met onze klantenservice en wij zullen ons best doen om uw bestelling naar tevredenheid af te ronden.

Een bedorven product geleverd

Wijn is bederfelijke waar. De meeste wijnen in ons assortiment zijn meerdere jaren houdbaar, maar toch is de levensduur van een fles wijn eindig. Het is altijd lastig in te schatten met wijn, er staat tenslotte niet een THT datum op de fles. Wij controleren regelmatig de kwaliteit van ons assortiment, maar u begrijpt dat we dit niet iedere maand voor alle wijnen kunnen doen. Mocht het voorkomen  dat uw wijn niet meer in topvorm is kunt u contact opnemen met onze klantenservice. In dit geval zullen wij een vergelijkende proef doen met een identieke wijn en uw melding beoordelen. Dit geldt niet voor een wijn die u gewoon niet lekker vond.

Het kan ook voorkomen dat de wijn kurk bevat. Ook in dat geval verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice

Uw bedenktermijn

Indien een artikel niet aan uw verwachtingen voldoet kunt u dit natuurlijk retourneren, u kunt uw artikel zonder problemen binnen 30 dagen retourneren. Retourneren van artikelen kan alleen onder de volgende voorwaarden, voor zover redelijkerwijs mogelijk:

  •          flessen zijn ongeopend
  •          voorzien van aangehechte labels en stickers
  •          in originele verpakking

Hoe kunt u uw bestelling retourzenden

U kunt het artikel retourneren naar ons winkelpand. Als het een fout aan onze kant is, zoals een verkeerd geleverde fles, dat zijn de retourkosten uiteraard voor ons. Wanneer dit niet het geval is zijn de kosten van de retourzending voor de rekening van de klant. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Nederwijndomein niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een 3S-nummer en bewaar deze goed.

Als u een artikel wilt retourneren vragen wij u om eerst een mailtje te sturen naar klantenservice@nederwijndomein.nl zodat wij uw retournering zo snel mogelijk in behandeling kunnen nemen, voor ons en uw gemak vragen wij u de volgende gegevens aan te leveren:

  •          9-cijferig bestelnummer
  •          reden van retourneren (dit is niet verplicht maar helpt ons om onze service te verbeteren)
  •          foto van het product bij schade of fout

Voor een snelle afhandeling van het pakket op de retourafdeling kunt u de verzonden mail of mailcontact in het pakket bijsluiten. Direct na ontvangst van het pakket controleren wij het artikel en streven wij er naar om binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag terug te storten. 

Retour adres:

Nederwijndomein
Het Carré 43
6718 DH Ede

Toch nog vragen over het retourneren van uw aankoop?

E-mail: klantenservice@nederwijndomein.nl